FAQ
Қазақтелеком ТВ+ қызметін мына құрылғыларда пайдалануға болады:
— Smart TV функциясы жоқ теледидарда — қосылған STB абоненттік құрылғысы арқылы (жақын маңдағы абоненттік бөлімде қосылу арқылы);
— Smart TV функциясы бар теледидарда — Samsung/LG теледидарларында теледидардағы қосымшалар дүкенінде «TB+ Қазақтелеком» қосымшасын жүктеп алу арқылы. Ал YandexTВ-да қосымшаны флэш-дискіден орнатуға болады. Қосымшаны мына жерден жүктеп алуға болады: http://kt.stbapp-updates.lfstrm.tv/stb-app/download.html. Қосымшаны орнату үшін оны флэш-дискіге жүктеп алып, теледидарға қосыңыз және флэш-дискіден жүктелген арк файлын орыс немесе қазақ тілдерінде іске қосыңыз, бірақ латын тіліндегі "қосымшалар дүкені" атауы оған қолданылмайды;
— смартфонда — қосымшалар дүкенінен (AppStore, GooglePlay) «TV + Қазақтелеком» қосымшасын жүктеп алу арқылы;
— дербес компьютерде/ноутбукта — https://tv.telecom.kz/ сілтемесі бойынша кез келген веб-браузер арқылы
Әрі қарай, жоғарыда аталған құрылғылардың кез келгенінде қосымша мыналарды енгізуді сұрайды:
— расталған мобильді телефон нөміріңізді,
— және алынған (тексерілген нөмірді енгізгеннен кейін) SMS-те көрсетілген төрт таңбалы кодты,
— логин таңдауыңызды (бұрын төленген/сатып алынған жазылыммен).
Назар аударыңыз: теле және бейнематериалдардың құқық иеленушісі тарапынан жасалған лицензиялық келісім Қазақстан Республикасының аумағында қолданылады. Қосымша орнатылатын қосымшалардың географиялық аумағы да шектеулі (Қазақстан).
TV+ қызметтерін бірнеше жолмен сатып алуға болады:
— қажетті тарифті таңдай отырып, «KASPI» - «Төлемдер» -> «Kazakhtelecom TV+» мобильді қосымшасы арқылы (немесе https://kaspi.kz/pay/KazakhtelecomTVPlus?service_id=4402сілтемесі арқылы);
— қажетті тарифті таңдай отырып, «Jusan» жеке кабинеті арқылы – https://tvplus.kz/ сілтемесі бойынша кез келген веб-браузер арқылы;
— онлайн сату арналары (+7 708 000 0160 бойынша whatsapp немесе 160 телефоны) арқылы;
— жақын жердегі абоненттік бөлімшеде (немесе 160 нөмірін теру арқылы)
https://tvplus.kz/ жеке кабинетінде TV+ жазылымын тіркеу және төлеу кезінде аккаунтыңызда автоматты түрде ұзарту қосылады, оны алдын ала төленген күндерді жоғалтпай кез келген уақытта өшіруге болады. Жазылымды өшіру үшін мобильді құрылғының браузерінде https://tvplus.kz/ порталындағы жеке кабинетке кіріп, «ұзартуды өшіру» түймешігін басу керек. Ұзартуды өшіргеннен кейін пайдаланушы оны кез келген күні осы порталда қалпына келтіре алады.
Ақылы жазылымды өшіру үшін мобильді құрылғыдағы немесе STB абоненттік құрылғысындағы TV+ қосымшасына кіру керек. Қосымшада аккаунты «нұқып», «жазылымдар» бөліміне өтіңіз, теңшелімді ашыңыз және жазылымды жойыңыз.
Пайдаланушы ақылы жазылымды алдын ала және кейіннен төлеу схемасы бойынша бірнеше жолмен төлей алады.
Алдын ала төлем жасау арқылы ақылы жазылымды белсендіру үшін екі нұсқаның кез келгенін таңдасыңыз болады:
1) https://tvplus.kz/ жеке кабинетінде жазылу, авторизациядан өтіп, төлем картасын байланыстыру;
2) қажетті тарифті таңдай отырып, «KASPI» - «Төлемдер» -> «Kazakhtelecom TV+» мобильді қосымшасы арқылы (немесе https://kaspi.kz/pay/KazakhtelecomTVPlus?service_id=4402 сілтемесі арқылы).
Жазылымды кейіннен төлеу шарттарымен қосу үшін онлайн сату арналары (+7 708 000 0160 бойынша whatsapp немесе 160 телефоны) арқылы «Қазақтелеком» АҚ хабарласу қажет.
Қолдану реті мынадай:
— Тиісті тарифті таңдаңыз;
— Тіркеуден өтіңіз;
— TV+ қосымшасын жүктеп алыңыз;
— Тіркеу кезінде көрсетілген телефон нөмірін енгізіңіз;
— жолға SMS арқылы алынған кодты енгізіңіз;
— TV+ қосылды.
Арнадағы құлып бұл контентті қарауға қатынау құқығы сізге шектеулі екенін көрсетеді. Сіз мына жағдайлармен бетпе-бет келсеңіз, онда төмендегіні жағдайаттарды тексеріп алыңыз:
1) Сіз төлем жүргізген аккаунтыңызға кірген жоқсыз:
Қосымша бұл туралы кез келген телеарнаны іске қосуға әрекет жасаған кезде «көру мүмкін емес. ТВ көру үшін аккаунтыңызға кіріңіз» деген хабаралама береді. Қосымшада авторизациядап өтіп, көруден ләззат алыңыз :)
2) Сізді қызықтыратын арнасы бар топтама қосылмаған немесе арна сіз қосқан және төлеген топтамаға кірмейді, ал іске қосу кезінде «көруді бастау үшін жазылымды ресімдеңіз» деген қате пайда болады;
— Егер барлық арналар бұғатталған болса - топтаманың қосылу жай-күйін тексеріңіз және қаржылық жағынан бұғаттау жоқ екендігіне көз жеткізіңіз;
— Кейбір арналар қолжетімсіз болмаса, қосылған топтаманың құрамы мен мазмұнын 160 арқылы тексеріңіз.
Назар аударыңыз:
Кейбір арналар қосымша топтаманы қосқан кезде ғана қолжетімді: viju+ телеарналар топтамасы (viju+ Premiere HD, viju+ Megahit HD, viju+ Comedy HD, viju+ Planet HD, viju+ Sport HD), өңірлік арналар топтамасы және «4K». Өңірлік арналар мен «4K» топтамаларына жазылу құны 0 теңге.
TV+ қосымшасында ұсыныстар жүйесі жұмыс істейді, ол арналарды пайдаланушының қарау жиілігіне қарай автоматты түрде сұрыптайды. Ең сүйікті негізгі арна жолына автоматты түрде көтеріледі.
Пайдаланушы «таңдаулылар» тізіміне қажетті телеарналарды қосу арқылы өзінің қарау тізімін жасай алады. Ол үшін арнаны қарау кезінде интерфейстегі белгішені басу жеткілікті. Таңдаулы арналар жарнамалық баннерлердің астындағы негізгі, бірінші іріктемеде үнемі қолжетімді.
Қосымшаны жою жазылым жай-күйіне ешқандай әсер етпейді. Жазылымды автоматты түрде ұзартуды өшіру үшін одан бас тарту керек. Жазылымды ұзартудан қалай бас тартуға болатынын жиі қойылатын сұрақтар жинағында табуға болады.
Өкінішке орай, бұл әлі мүмкін емес. Бірақ біз сервисімізді жақсарту үшін жұмыс істеп жатырмыз. Бізбен бірге болыңыз, барлық қызықтар әлі алда.
Өкінішке орай, бұл авторлық құқық иесінің тарату шарттарына байланысты қолжетімсіз.
Балама ретінде хабарлар каталогындағы (Catch Up) мұрағатты қарау және қаралатын арналарды кері айналдыру (Time Shift) мейілінше ыңғайлы. Көру мүмкіндігін авторлық құқық иесі анықтайды.
Біз сервистерімізді жақсарту үшін үнемі жұмыс жасаймыз. Бізбен бірге болыңыз, қызықтының бәрі алда.
Бұл ретте көптеген талаптар теледидар өндірушісіне байланысты. Іздеу қосымша атауына негізделген. LG және Samsung-те бұл атау теледидар тіліне байланысты пайдаланады.
Атаудың 3 тілдік нұсқасы бар:
— Қазақша (default): TВ+ Қазақтелеком
— Ағылшынша: TВ+ Казахтелеком
— Ағылшынша: TV+ Kazakhtelecom
Егер пайдаланушының теледидар тілі орыс немесе қазақ тілдерінде болса, онда латын тіліндегі "қосымшалар дүкені" атауы оған қолданылмайды.
Samsung-та аты бойынша іздеу теледидардың тіліне байланысты. Орыс және ағылшын (латын) тілдеріндегі нұсқаларды тексеру қажет. Егер пайдаланушының теледидар тілі орыс немесе қазақ тілдерінде болса, онда латын тіліндегі "қосымшалар дүкені" атауы оған қолданылмайды.
YandexTВ-да қосымшаны флэш-дискіден орнатуға болады. Қосымшаны мына жерден жүктеп алуға болады http://kt.stb-app-updates.lfstrm.tv/stb-app/download.html. Қосымшаны орнату үшін оны флешкаға жүктеп алып, флэш-дискіні теледидарға қосыңыз, флешкадан жүктелген apk файлын орыс немесе қазақ тілдерінде іске қосыңыз, бірақ латын тіліндегі "қосымшалар дүкені" атауы оған қолданылмайды.
TV+ қосылған тарифке байланысты бір пайдаланушы аккаунтынан 1-ден 5-ке дейін құрылғыны бір уақытта пайдалануға мүмкіндік береді.
Назар аударыңыз: құрылғыңыз үнемі авторизациядан өтуді қажет етсе, бір уақытта пайдаланылатын құрылғылардың санын есептеңіз. Рұқсат етілген мөлшерден асып кетсе, онда артық құрылғылар өшіріледі.
Әдетте талап етілмейді. Қосымша іске қосылған сайын авторизациядан өту сұрауы әртүрлі себептерден туындауы мүмкін. Сіз мына жағдайлармен бетпе-бет келсеңіз, онда төмендегіні тексеріп алыңыз:
— аккаунттағы құрылғылардың саны мөлшерден асып кетті (тарифпен анықталады);
— Құрылғыңыз үнемі авторизациядан өтуді қажет етсе, пайдаланылған құрылғылардың санын есептеңіз. TV+ қосылған тарифке байланысты бір пайдаланушы аккаунтынан 1-ден 5-ке дейін құрылғыны бір уақытта пайдалануға мүмкіндік береді;
— Рұқсат етілген мөлшерден асып кетсе, онда артық құрылғылар өшіріледі.
Необходимо обратиться в отделение технической поддержки (165) — для принятия заявки, чтобы зафиксировать момент ошибки, необходимо предоставить: пошаговый скриншот экрана либо описание действий, с момента авторизации до момента выхода ошибки с указанием даты и времени на вашем устройстве; ваш верификационный номер, город месторасположения, тип устройства, описание ошибки. По возможности, желательно предоставить видео с комментарием проблемы.
TV+ қосымшасында контентті қарау кезінде мәселе туындаса, келесі әрекеттерді орындау қажет:
— Қазақстан Республикасының аумағында екеніңізге көз жеткізіңіз. Басқа елдердің пайдаланушылары үшін қосымша қолжетімсіз;
— интернет/мобильді интернет жұмыс істеп тұрғанына көз жеткізіңіз;
— «жазылымдар» бөліміндегі қосымшада ағымдағы жазылым белсенді екенін тексеріңіз. tvplus.kz арқылы қосылған пайдаланушылар үшін www.tvplus.kz сайтындағы жеке кабинетке кіріп, авторизациядан өтіп, белсенді жазылымдарды тексеру қажет. Егер ағымдағы белсенді жазылым болмаса, қолайлы тарифті таңдап, оны төлеу керек. Төлем жасалғаннан кейін жазылым автоматты түрде жаңартылу және қаражатты ай сайын есептен шығару шарттарымен 30 күн бойы қолданыста болады. Басқа абоненттер кеңес алу үшін «Қазақтелеком» АҚ-ға +7 708 000 0160 нөмірі бойынша whatsapp желісіне немесе 160 телефонына хабарласа алады.
— TV + қосымшасында "қалыпты" профиль қосулы екеніне көз жеткізіңіз, өйткені балалар профилінде ересектерге арнаған контент көрсетілмейді. Ол үшін қосымшада (мобильді құрылғыларда және приставкада - экранның жоғарғы бөлігінде, SmartTV-де - сол жақтағы мәзірде) профиль теңшелімін тексеріңіз;
— Егер сіз қызметті KASPI қосымшасы арқылы қосқан болсаңыз, онда автоматты жаңарту шартынсыз бұл жазылымның жарамдылық мерзімі де 30 күн. Іске қосу үшін жазылымды төлеу керек. Одан әрі ай сайын төлемнің автоматты түрде есептен шығарылуын қаласаңыз, банк картасын байланыстыру не онлайн сату арналары (whatsapp: +7 708 0000160 не 160 телефоны) арқылы кеңес алғаннан кейін www.tvplus.kz сайтындағы жеке кабинетіңізден жазылу қажет;
— Егер жоғарыда аталған әрекеттердің барлығы мәселені шешуге мүмкіндік бермесе, онда техникалық қолдау бөліміне (165) хабарласып мәселені егжей тегжейлі көрсете және авторизациядан өту сәтінен мәселе туындағанға дейін гіөз әрекеттерін сипаттай отырып өтінімді ресімдеу қажет. Толық аты-жөніңізді, верификацияланған телефон нөміріңізді, қалаңызды және құрылғы түрін көрсетуіңіз керек. Мүмкін болса қатенің скриншотын/ фотосуретін тіркеңіз.
Бұрын «ТВ-дағы үздігі» каталогында ірі студиялардың, соның ішінде «Disney» студиясының көптеген жаңа фильмдері/мультфильмдері бар болатын. Студия мен авторлық құқық иесінің талабы бойынша біз «Disney» студиясының фильмдерін алып тастауға мәжбүр болдық, өйткені бұл контентті тарататын арналардың «ТВ-дағы үздігі» бағдарламалар каталогына контентті сақтау құқығы жоқ. Бірақ сіз бұл фильмдерді арнаның өзінен, эфир кезінде не кері айналдыру түймешігін пайдаланып, өткен аптаның кестесін таңдау арқылы көре аласыз.
«31 арна» телеарнасының талабы бойынша бізде осы құқықтардың болмауына байланысты телебағдарламаларды «ТВ-дағы үздігі» тарату каталогына сақтау режимін өшіруге мәжбүрміз.