FAQ
Қазақтелеком ТВ+ қызметін мына құрылғыларда пайдалануға болады:
— Smart TV функциясы жоқ теледидарда – қосылған STB абоненттік құрылғысы арқылы (ол үшін WhatsApp онлайн арнасына: +7 708 000 0160 немесе 160 нөмірі арқылы немесе жақын жердегі абоненттік бөлімшеге хабарласу қажет);
— Smart TV функциясы бар теледидарда – Samsung/LG теледидарларында теледидардағы қосымшалар дүкенінде «TB+ Қазақтелеком» қосымшасын жүктеп алу арқылы. Ал AndroidTV/YandexTВ-да қосымшаны флэш-дискіден орнатуға болады.
Қосымшаны мына жерден: http://kt.stb-app-updates.lfstrm.tv/stb-app/download.html жүктеп алуға болады. Қосымшаны орнату үшін оны флэш-дискіге жүктеп алып, теледидарға қосыңыз және флэш-дискіден жүктелген арк файлын орыс немесе қазақ тілдерінде іске қосыңыз, бірақ латын тіліндегі "қосымшалар дүкені" атауы оған қолданылмайды;
— смартфонда/планшетте – қосымшалар дүкенінен (AppStore, GooglePlay) «TV + Қазақтелеком» қосымшасын жүктеп алу арқылы;
— дербес компьютерде/ноутбукта – https://tv.telecom.kz сілтемесі бойынша кез келген веб-браузер арқылы;
Әрі қарай, жоғарыда аталған құрылғылардың кез келгенінде қосымша мыналарды:
— расталған мобильді телефон нөміріңізді
— және алынған (тексерілген нөмірді енгізгеннен кейін) SMS-те көрсетілген төрт таңбалы кодты
— логин таңдауыңызды (бұрын төленген/сатып алынған жазылыммен) енгізуді сұрайды.
Келесіге назар аударыңыз: теле және бейнематериалдардың құқық иеленушісі тарапынан жасалған лицензиялық келісім Қазақстан Республикасының аумағында қолданылады. Қосымша орнатылатын қосымшалардың географиялық аумағы да шектеулі (Қазақстан).
TV+ қызметтерін бірнеше жолмен сатып алуға болады:
— «TV+» қосымшасы арқылы - қажетті жазылымды аяқтаңыз, жүйеге кіріңіз және төлем картасын байланыстырыңыз;
— кез келген веб-браузер арқылы https://tv.telecom.kz сілтемесін орындаңыз, қажетті жазылымға жазылыңыз, жүйеге кіріп, төлем картасын байланыстырыңыз;
— онлайн сату арналары (+7 708 000 0160 бойынша Whatsapp немесе 160 телефоны) арқылы;
— жақын жердегі абоненттік бөлімшеде (немесе 160 нөмірін теру арқылы).
TV+ жазылымын ресімдеп, төлем жасағаннан кейін есептік жазбаңызда автоматты түрде ұзарту іске қосылады, оны алдын ала төленген күндерді жоғалтпай кез келген уақытта өшіруге болады. Жазылымды өшіру үшін мобильді құрылғының браузерінде https://tv.telecom.kz порталындағы жеке кабинетке кіріп, «Профиль» белгішесін басып, «Жазылымдар» бөлімін таңдаңыз, содан кейін «Жеке кабинет» бөлімі ашылады, одан әрі «Жазылымдарды басқару» мәзіріне өтіп, жазылым үшін картадан автоматты түрде дебитті өшіру үшін «Өшіру» опциясын таңдау керек «Жазылымды басқару» терезесі ашылады. Ұзартуды өшіргеннен кейін пайдаланушы оны кез келген күні, сондай-ақ сол порталда қалпына келтіре алады.
Төлем картасын ажырату үшін пайдаланушы мобильді құрылғысының браузерінде https://tv.telecom.kz порталындағы жеке кабинетіне кіріп, «Профиль» белгішесін басып, «Жеке деректер» тармағын таңдауы керек, одан әрі Жеке кабинет бөлімі ашылады, содан кейін «Төлемдерді басқару» мәзіріне өтіңіз, ол ашылғаннан кейін онда курсорды байланыстырылған картаның үстіне апарып, «Басқару», содан кейін «Байланысты жою» тармағын таңдаңыз. Картаны ажыратқаннан кейін «Төлемдерді басқару» мәзірі жойылады.
Пайдаланушы ақылы жазылымды екі жолмен төлей алады: алдын ала және кейін төлеу арқылы. Алдын ала төленген ақылы жазылымға қосылу үшін:
— «TV+» қосымшасы арқылы - қажетті жазылымға жазылыңыз, жүйеге кіріңіз және төлем картасын байланыстырыңыз;
— https://tv.telecom.kz сілтемесі бойынша кез келген веб-браузер арқылы қажетті жазылымға жазылыңыз, жүйеге кіріп, төлем картасын байланыстырыңыз.
Кейіннен төлем желісін қосу үшін «Қазақтелеком» АҚ-ға онлайн сату арналары (Whatsapp немесе 160) арқылы хабарласу қажет.
Арнадағы құлып бұл контентті қарауға қатынау құқығы сізге шектеулі екенін көрсетеді. Сіз мына жағдайлармен бетпе-бет келсеңіз, онда төмендегі жағдаяттарды тексеріп алыңыз:
1. Сіз төлем жүргізген аккаунтыңызға кірген жоқсыз:
Қосымша бұл туралы кез келген телеарнаны іске қосуға әрекет жасаған кезде «көру мүмкін емес. ТВ көру үшін аккаунтыңызға кіріңіз» деген хабарлама береді.
Қосымшада авторландырудан өтіп, ТВ көруден рахат алыңыз :)
2. Сізді қызықтыратын арнасы бар топтама қосылмаған немесе арна сіз қосқан және төлеген топтамаға кірмейді, ал іске қосу кезінде «көруді бастау үшін жазылымды ресімдеңіз» деген қате пайда болады;
— Егер барлық арналар бұғатталған болса - топтаманың қосылу жай-күйін тексеріңіз және қаржылық жағынан бұғаттау жоқ екендігіне көз жеткізіңіз;
— Кейбір арналар қолжетімсіз болмаса, қосылған топтаманың құрамы мен мазмұнын 160 арқылы тексеріңіз.
Келесіге назар аударыңыз:
Кейбір арналар қосымша топтаманы қосқан кезде ғана қолжетімді: viju+ телеарналар топтамасы (viju+ Premiere HD, viju+ Megahit HD, viju+ Comedy HD, viju+ Planet HD, viju+ Sport HD), өңірлік арналар топтамасы және «4K». Өңірлік арналар мен «4K» топтамаларына жазылу құны 0 теңге.
TV+ қосымшасында ұсыныстар жүйесі жұмыс істейді, ол арналарды пайдаланушының қарау жиілігіне қарай автоматты түрде сұрыптайды. Ең сүйікті негізгі арна жолына автоматты түрде көтеріледі.
Мұны істеу үшін, арнаны қарау кезінде ашылатын терезеде «Параметрлер» белгішесін басыңыз, «Таңдаулылар» белгішесін басыңыз. Таңдалған арналар әрқашан басты бетте қолжетімді, бірінші таңдау жарнамалық баннерлердің астында.
Қосымшаны жою жазылым жай-күйіне ешқандай әсер етпейді. Жазылымды автоматты түрде ұзартуды өшіру үшін одан бас тарту керек. Жазылымды ұзартудан қалай бас тартуға болатынын жиі қойылатын сұрақтар жинағында табуға болады.
Әртүрлі жағдайларға байланысты фильмді немесе сериалды көрсету құқығын әлі алған жоқ шығармыз немесе көрсету құқығының мерзімі аяқталды. Осы себепті фильмді немесе сериалды көру мүмкін емес. Бірақ біз каталогымызды үнемі толықтырып отырамыз және сіз іздеген нәрсені жақын арада алуға тырысамыз. TV+-те фильмді немесе сериалды жіберіп алмау үшін мобильді құрылғыдағы TV+ қосымшасында push хабарландыру желісін қосыңыз. Біз пайдаланушыларға TV+-те қолжетімді жаңа өнімдер туралы үнемі хабарлап отырамыз.
Өкінішке қарай, бұл авторлық құқық иесінің тарату шарттарына байланысты қолжетімсіз.
Балама ретінде хабарлар каталогындағы (Catch Up) мұрағатты қарау және қаралатын арналарды кері айналдыру (Time Shift) мейілінше ыңғайлы. Көру мүмкіндігін авторлық құқық иесі анықтайды.
Біз сервистерімізді жақсарту үшін үнемі жұмыс істейміз. Бізбен бірге болыңыз, қызықтың бәрі алда.
Бұл ретте көптеген талап теледидар өндірушісіне байланысты. Іздеу қосымша атауына негізделген. LG және Samsung-те бұл атау теледидар тіліне байланысты пайдаланады.
Атаудың 3 тілдік нұсқасы бар:
— Қазақша (default): TВ+ Қазақтелеком
— Ағылшынша: TВ+ Казахтелеком
— Ағылшынша: TV+ Kazakhtelecom
Егер пайдаланушының теледидар тілі орыс немесе қазақ тілдерінде болса, онда латын тіліндегі "қосымшалар дүкені" атауы оған қолданылмайды
Samsung-та аты бойынша іздеу теледидардың тіліне байланысты. Орыс және ағылшын (латын) тілдеріндегі нұсқаларды тексеру қажет. Егер пайдаланушының теледидар тілі орыс немесе қазақ тілдерінде болса, онда латын тіліндегі "қосымшалар дүкені" атауы оған қолданылмайды
AndroidTV/Yandex TВ-да қосымшаны флэш-дискіден орнатуға болады. Қосымшаны мына жерден жүктеп алуға болады http://kt.stb-app-updates.lfstrm.tv/stb-app/download.html. Қосымшаны орнату үшін оны флешкаға жүктеп алып, флэш-дискіні теледидарға қосыңыз, флешкадан жүктелген apk файлын орыс немесе қазақ тілдерінде іске қосыңыз, бірақ латын тіліндегі "қосымшалар дүкені" атауы оған қолданылмайды.
TV+ қосылған тарифке байланысты бір пайдаланушының аккаунтынан 1-ден 5-ке дейін құрылғыны бір уақытта пайдалануға мүмкіндік береді.
Келесіге назар аударыңыз: құрылғыңыз үнемі авторландырудан өтуді қажет етсе, бір уақытта пайдаланылатын құрылғылардың санын есептеңіз. Рұқсат етілген мөлшерден асып кетсе, онда артық құрылғылар өшіріледі. «Экрандардың» қосымша санын (жалпы саны 5-ке дейін) сатып алуға болады, бірақ онлайн сату арналары (Whatsapp немесе 160) арқылы «Қазақтелеком» АҚ-қа хабарласу қажет.
Әдетте талап етілмейді. Қосымша іске қосылған сайын авторландырудан өту сұрауы әртүрлі себептерден туындауы мүмкін. Сіз мына жағдайлармен бетпе-бет келсеңіз, онда төмендегіні тексеріп алыңыз:
— аккаунттағы құрылғылардың саны мөлшерден асып кетті (тарифпен анықталады);
— Құрылғыңыз үнемі авторландырудан өтуді қажет етсе, пайдаланылған құрылғылардың санын есептеңіз. TV+ қосылған тарифке байланысты бір пайдаланушы аккаунтынан 1-ден 5-ке дейін құрылғыны бір уақытта пайдалануға мүмкіндік береді;
— Рұқсат етілген мөлшерден асып кетсе, онда артық құрылғылар өшіріледі.
Қызметті басқа құрылғыда тексеріңіз.
Техникалық қолдау бөліміне (165) хабарласу қажет - өтінімді қабылдау, қателік сәтін тіркеу үшін мыналарды:
— экрандағы қателіктің ретті скриншотын немесе авторландырудан бастап құрылғыңыздағы күн мен уақыты көрсетілген қате шыққанға дейінгі әрекеттердің сипаттамасын;
— верификацияланған нөміріңізді
— орналасқан қаланы
— құрылғының түрі мен моделін
— қатенің сипаттамасын ұсыну қажет.
Мүмкіндігіне қарай проблемаға түсініктеме беретін бейнежазбаны беріңіз.
TV+ қосымшасында контентті қарау кезінде мәселе туындаса, келесі әрекеттерді орындау қажет:
— Қазақстан Республикасының аумағында екеніңізге көз жеткізіңіз. Басқа елдердің пайдаланушылары үшін қосымша қолжетімсіз;
— интернет/мобильді интернет жұмыс істеп тұрғанына көз жеткізіңіз;
— «жазылымдар» бөліміндегі қосымшада ағымдағы жазылым белсенді екенін тексеріңіз. https://tvplus.kz/ арқылы қосылған пайдаланушылар үшін www.tvplus.kz сайтындағы жеке кабинетке кіріп, авторландырудан өтіп, белсенді жазылымдарды тексеру қажет. Егер ағымдағы белсенді жазылым болмаса, қолайлы тарифті таңдап, оны төлеу керек. Төлем жасалғаннан кейін жазылым автоматты түрде жаңарту және қаражатты ай сайын есептен шығару шарттарымен 30 күн бойы қолданыста болады. Басқа абоненттер кеңес алу үшін «Қазақтелеком» АҚ-ға +7 708 000 0160 нөмірі бойынша Whatsapp желісіне немесе 160 телефонына хабарласа алады.
— TV + қосымшасында "қалыпты" профиль қосулы екеніне көз жеткізіңіз, өйткені балалар профилінде ересектерге арналған контент көрсетілмейді. Ол үшін қосымшада (мобильді құрылғыларда және приставкада - экранның жоғарғы бөлігінде, SmartTV-де - сол жақтағы мәзірде) профиль теңшелімін тексеріңіз;
— Егер жоғарыда аталған әрекеттердің барлығы мәселені шешуге мүмкіндік бермесе, онда техникалық қолдау бөліміне (165) хабарласып мәселені егжей-тегжейлі көрсетіп, авторландырудан өту сәтінен мәселе туындағанға дейінгі өз әрекеттерін сипаттайтын өтінімді ресімдеу қажет. Толық аты-жөніңізді, верификацияланған телефон нөміріңізді, қалаңызды және құрылғы түрін көрсетуіңіз керек. Мүмкін болса қатенің скриншотын/ фотосуретін тіркеңіз.
Бұрын «ТВ-дағы үздік» каталогында ірі студиялардың, соның ішінде «Disney» студиясының көптеген жаңа фильмдері/мультфильмдері бар болатын. Студия мен авторлық құқық иесінің талабы бойынша біз «Disney» студиясының фильмдерін алып тастауға мәжбүр болдық, өйткені бұл контентті тарататын арналардың «ТВ-дағы үздік» бағдарламалар каталогына контентті сақтау құқығы жоқ. Бірақ сіз бұл фильмдерді арнаның өзінен, эфир кезінде не кері айналдыру пернесін пайдаланып, өткен аптаның кестесін таңдау арқылы көре аласыз.
«31 арна» телеарнасының талабы бойынша бізде осы құқықтардың болмауына байланысты телебағдарламаларды «ТВ-дағы үздік» тарату каталогына сақтау режимін өшіруге мәжбүрміз.